Ofte stillede spørgsmål

1. Hvordan lejer jeg en GET LIT powerbank?


1) Hent appen 2) Vælg betalingsmetode 3) Scan QR koden på ladestationen.




2. Hvordan finder jeg en GET LIT lokation?


På map'en i vores app kan I altid se alle vores partner lokationer tættest på jer. Her kan I også se listen af de nærmeste steder som har powerbanks der er klar til brug, og også de steder med ledige pladser til at kunne blive returneret. Det er mega smart ! :D




3. Hvordan bruger jeg powerbanken?


1) Ta´ din powerbank. 2) Vælg det stik der passer til din mobil, og tilslut til telefonen. 3) Tryk på "On" knappen i venstre side for at tænde powerbanken Powerbanken lyser med blåt lys ved aktiv opladning




4. Hvordan slukker jeg powerbanken?


Den slukker automatisk, hvis den ikke er tilsluttet. Ellers kan den slukkes ved at holde "Off" knappen inde i 2 sek.




5. Hvordan returnerer jeg powerbanken efter brug?


1) Saml kablerne på plads

2) Indsæt powerbanken i en tom plads i ladestationen.

3) En robot stemme bekræfter med "RENT SUCCES"

4) Herefter modtages en ordrebekræftelse på, at ordren er afsluttet.

I tilfælde af der ikke modtages en ordrebekræftelse, kan den findes på "Historik" i app menuen.

Vores powerbanks kan returneres i alle vores GET LIT stationer !

I kan derfor sagtents oplade On-the-go, og returnere i en anden lokation !

Mega smart :)




6. Hvor meget koster det?


Med Pay-As-You-Go betales der kun for den tid, der er brugt. (5 kr. / 30 minutter) (10 kr. / time) VI har sat et max loft på 50 kr per dag, i tilfælde af I ikke har nået at returnere powerbanken. Så kan den altid returneres dagen efter. :) Er powerbanken ikke returneret indenfor 3 dage, vil jeres kort automatisk blive modregnet 299 kr. som erstatning for det mistede produkt.




7. Hvordan betaler man?


Der vælges betalingsform i appen, som automatisk bliver modregnet efter powerbanken er returneret i stationen.




8. Kan jeg betale med kontanter?


Nej

For at sikre sikker betaling sker betaling via appen og er i samarbejde med en 3. parts betalings processor. Al transaktions data håndteres uden om GET LIT Denmark ApS.




9. Hvor lang tid tager det for at få min mobitelefon fuld opladet?


En fuld opladning vil afhænge af hvor meget strøm du har på mobilen til at starte med, og om du bruger mobilen imens den oplader.

Vores powerbanks lader ca. 10-13 % ekstra batteri på 10 minutter.

Dvs. mellem 7 kr. til 15 kr. så er du klar på farten igen!

Billigt, ikk ?? 😃




10. Kan jeg oplade flere enheder på én gang med samme powerbank?


Ja !

Det kan du godt - Det går bare ikke lige så hurtigt 😊




11. Kan jeg oplade andre ting med powerbanken?


Ja!

Powerbanken har indbygget MicroUSB, USB-C og Lightning kabler til at understøtte både smartphones, ipads, bluetooth earphones, genopladelige lygter

Mega nice ! 😍




12. Hvilken type powerbank er det?


5000mAh 3,7V 18,5Wh

Input: DC 5V = 2A

Output: DC 5V = 2,1A

De lader ca. 10-13% ekstra batteri på 10 minutter




13. Hvordan tjekker jeg batteri kapaciteten på powerbanken ?


Lyset i blåt for enden af powerbanken indikerer hvor meget strøm den har.

Total 4 blå prikker, som reduceres gradvist til 3, 2, 1 prik efter brug.

Ladestationen popper kun powerbanks ud som minimum har 60 % strøm i. I vil ikke få tomme powerbanks :)

Hvis powerbanken løber tør for strøm inden i er færdige med at oplade, kan i returnere den tomme powerbank og leje igen påny :) Så kommer der en ny fresh ud




14. Hvad sker der, hvis jeg ikke returnerer powerbanken?


Dit betalingskort vil fortsat blive afregnet indtil powerbanken er returneret i en GET LIT ladestation.

Der er sat et max loft på 50 kr per dag gældende i 3 dage.

Er powerbanken ikke returneret indenfor de 3 dage vil et gebyr på 299 kr blive fratrukket, som erstatning for det mistede produkt.




15. Hvad sker der, hvis jeg mister powerbanken?


I tilfælde af mistet powerbank kan i kontakte vores hotline på chatten og melde jeres powerbank bortkommet.

Et gebyr på 299 kr vil blive fratrukket jeres konto, som erstatning på det mistede produkt.




16. Powerbanken oplader ikke, hvad gør jeg?


1) Put den tilbage i ladestationen og afslut lejen.

2) Scan igen for at få en anden powerbank.




17. Jeg kan ikke returnere min powerbank, hvad gør jeg?


1) Kontakt vores Hotline på chatten i appen

2) Hotline afslutter lejen for dig i backend system




18. ​Hvad hvis der ikke er nogen ledige powerbanks på min lokation?


På appen kan du lynhurtigt se hvor nærmeste ledige powerbanks er tilgængelig.




19. Hvordan kontakter jeg Hotline?


Chatten er åben alle 7 dage kl 08 - 22